ett djupt tänkande med flytande tankar

Upplägg:

Inledning – Ensamhet vs. Sociala relationer, likheter och skillnader.

-

Huvuddel – 1. Varför man bör uppskatta individualism/ensamhet.

2. Effekten av ensamhet och tomhet, utan nära relation till andra.

3. Varför man bör uppskatta en relation till en annan människa.

-

Avslutning – För att undvika katastrof bör du vara en ensam individ som tar del av gemenskap i form av relationer.

-

Jag kommer vara gravalvarlig om jag ska hålla det här talet, det kommer bli hur bra som helst. Känner av viss ironi i min ton när jag skriver, trots att allt knapptryckande låter identiskt så hör jag ironin. Men jag håller tummarna.

Jag har spankaförhör imorgon också. Jag säger bara, wish me luck.

Fred ut.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till!! :)

2012-04-18 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0