humans divided into fractions

Tjenixen.
Dagen i ära uppskattar jag livet. Jag är glad, lycklig och lättad, lättad över att jag har personer som verkligen bryr sig och att jag faktiskt bryr mig om andra. Man borde vara glad över att få chansen att leva, att man fått chansen att uppleva kärlek hur ont den än gör. Jag älskar någon, han är min snuttefilt om natten och mitt självförtroende om dagen, han finns inte här, nära mig men jag älskar honom lika mycket för det och han älskar mig.
-
Dagen bestod av tre lektioner, kemi spanksa och matte.. ändå gick vi från 08:40 - 16:20 idag, inte helt okej. Sedan bar det hemåt direkt och så off till det alldeles nya jobbet som tränare. Kändes bra trots att himlen grät i mängder. För tillfället peppar jag inför Nationella imorgon, kommer nog gå bra, jag fasar dock för en heldag med bara svenska och engelska... Samma lärare hela dagen, ja, jag dör lite inombords.
Take care, live like a fool, yet be careful, the world i cruel.
High in life in Chile, where you are I live to the fullest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0