it's about to go down, bitch

Privet, (ja jag är enormt språkkunnig *host*)
De senaste dagarna har det varit alldeles för mycket med både träning och skolan, så förlåt för den bloggning som inte funnits här de senaste dagarna..
Idag fick jag oväntad sovmorgon, jag tackar för sms:et jag fick precis innna jag skulle gå utanför dörren, en timma längre hemma är inte helt fel. Sen idrott, spanska, lunch på hutten och till sist matten helt utan fokus men geometrin är lätt som en plätt så nemas problemas. Ikväll var det förs ridning, gillar't, och nu kommer kvällen nog bestå av slapp framför tv:n eller datorn. Ser fram emot att se de senaste glee avsnitten, blir toppen.
All lycka under livets bergodalbana, out.
denna darling är påväg hem till mig, min plånbok ska inte rånas mer på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0