just a fact

Jag längtar tillbaka till Chile, tillbaka till min Rickard, min älskling och tillbaka till landet där allt var varmt, skönt och helt enkelt perekt. Jag saknar Rickard. Kärlek är svårt, det gör ont, men man ska bli stark, stark av all smärta. Det blir inte jag, inte än åtminstone.
-
Halloj,
Som ni läste ovan är jag grymt besviken på att lovet inte är längre och på att jag nu är tillbaka här, i bittra tråkiga gråa Sverige. Men vad gör man inte om man måste. Dagen bestod av skolarbete, fast ändå är jag inte klar. Jag har mejlat läraren och hoppas på att det går bra för henne att jag presenterar någon anna n dag än just imorgon. Jag håller tummarna för jag kan asolut inte göra något mer än det jag gjort nu och jag är långt ifrån klar.
-
Jag träffade de underbart glada Unni och Hilda och vi tränade.. eller dokumenterade.. snarare. Blev en hel del skratt iallfall, vilket var skönt. Det behövdes.
Nu sleepmode on, trots att man är enormt förvirrad efter att ha varit 5 timmar efter i mer än en vecka. Hoppas på att inte dö imorgon.
Lots of love.
Du är bra snygg du men förbaskat braiga vän.

Kommentarer
Postat av: unnnnimajs

Hahahhaha ayeeh! Imon ska ja lägga upp nån av snyyggbilderna från ida på min blogg ;) å du e också väldans braig!

2012-04-16 @ 00:19:55
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0