pålitliga lögnare

Var hälsad,
Väldans kort skoldag idag men skolarbetet tog inte slut för det, har en stor presentation imorgon på träningsläran men jag hoppas på att det går finfint. Jag har också varit himla väldans engagerad i träningen och mitt möjliga framtida jobb och gick på styrelsemöte för att klara upp ett och annat om tider och så vidare. Det ser ut som att möjligheten att jag blir tränare blir större och större, jag gillar't.
-
Skolan tar över mitt liv, måste förbereda ett tal angående relationer nu.. till muntliga svenska nationella provet. Det ska göras på torsdag och jag känner att jag behöver åtminstone ha kommit på en idé tills imorgon så jag kan börja träna träna träna.
-
En fin tanke som slog mig nu var att jag imorgon kommer ha träffat Unni tre dagar i rad. Jag gillar vänner, de är bra.
Nu ska jag koncentrera mig på svenskan och tv:n som står på.
Kärlek.
jag kan se... jag ser.. jag ser ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0