the fine line became thicker

Hej.
Livet har börjat lugna ner sig lite. Svenska Nationella idag coh sen mattelektion, inte mycket skola, lite plugg och frihet att få träna ett helt pass utomhus. Har tänkt att lägga mig en gdtagbar tid så det är alldeles strax bums i säng som gäller. Inte mycket som händer, inte mycket som görs men ändå flyger massa tankar runt i mitt huvud. Jag saknar tiden då livet var enkelt, och inget annat än det, bara enkelt.
Keep yourself together, kärlek.

I would run that extra mile for you, even though my lungs would clog and my heart stop beating. You are worth every extreme act and every hurtfull try, I love you more than I am capable of yet I can love you with such a great amount of feelings. There is nothing more valuable than you and the fact that you consider yourself to be mine is a miracle I live and breath for every day. Thank you my love, my one and only, Rickard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0