alone in this world

Hallå,
Ingen toppenbörjan på min dag, misnt sagt. Vaknade av väckarklockan och både halsen och näsan sa stopp, det är riktigt otäckt att vara sjuk och inte särkiljt kul att vara hemma från skoaln, men så fick det bli. Har i stort sett legat ner sedan jag vaknade, har bara flyttat mig från sängen till soffan. Film blev det, The Help, den är faktiskt att rekomendera, väldigt bra och det blev lite tårar på slutet. Vet inte om det bara var filmen eller om jag är känslomässigt instabil, mycket troligt att det är det andra alternativet... fast skulle inte säga att det är så grovt att jag bryter ihop var och varannan sekund.
Ska fortsätta ta det lugnan idag och kanske göra lite nytta inför morgondagen,
Take it easy, love.
en kopp varm choklad, ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0