be an identity

Heej,
Ledsen för att jag inte varit riktigt duktig de senaste dagarna. Det är en hel del pluggande och så var det ju alla <3's dag igår så då blev det en lång lång lång skypedejt med min ängel. Det har inte varit något speciellt, bara en hel massa att stå i.
-
Veckan är full av prov och läxor, idag hade vi hörförståelse i spanska, inte roligt någonstans. Icke. Men man tar sig igenom det också, får ta och plugga till skrivdelen i spanskan som ska göras på fredag. Imorgon är det matteprov så jag borde återgå till den raka linjen och ekvationssystem, lycka, inte.
-
Glädje och tacksamhet för livet, kärlek.
den bukett av rosor jag fick av Rickard på min födelsedag, så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0