birthday

Tjena,
Idag är det min födelsedag, jag blir en gammal hagga enligt vissa av mina vänner, men enligt mig är sjutton inte gammalt. Jag är än i mina unga dagar och tack och lov för det. Hittils har dagen varit så bra den skulle kunnat bli, jag är småsjuk men klagar inte, har fått lite fina saker på morgonen och så ringde min älskling precis till mig via skype för att säga grattis. Underbart! Hans internet kommer ligga nere tills 18.00 hos dem, vilket innebär att jag kanske kan snacka med honom klockan 22.00 här, så är tacksam för att hn ville prata med mig, jag älskar honom så himla mycket!
-
Under resten av dagen kommer det inte hända så mycket, som nämnt är jag sjuk så det blir en sitta-hemma-och-mysa-födelsedag, det är absolut inget fel med det, faktiskt lite skönt.
Love peeps.
när man fyller år får man vara ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0