gather your troups

Heej,
dagen i ära har jag skrattat, skrattat och skrattat ännu mer. Jag skulle tro att många i min närhet tycker jag ör lite mer än konstig, men men, you should do the things that make you happy. Skolan rullade på och det var inga problem, en ta det lugnt dag i skolan, ganska skönt efter en händelserik vecka. Tror nog det var första riktiga flumtillfället idag också, underbart.
-
Senare ikväll blir det till att åka mot antingen Aniqa eller Emma, men hur som helst kommer det bli vi tre som röjer hela natten lång. Nu närmare är det dags för träning, ridning närmare bestämt. Kommer bli asbra, brukar inbila mig själv att et är lite sådär häftigt att kunna få ett så stort djur att göra som man vill. Sen blir det en quickfix efteråt med dusch och mat eftersom mina vänner inte vill vänta alldeles fööör länga på mig ikväll.
Have a good one, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0