keeping it around my neck

Aloha,
Dagen rusar förbi, det är ett hemskt ståhej att hänga med allt, plugg, vänner, träning och att hinna ta det lugnt samtidigt. Ett dilemma. Kemiprov är det åtminstone imorgon, första vi gör på morgonen, hoppas på det bästa, har garderat min hjärna med all fakta den kan ta åt sig, känns till och med som om den är lite överfull. Får väl se hur det går imorgon.. sen är det också möte med några flickor små, de ska vara mina slavar undr ett par veckor när jag ger dem ett träningsprogram. Det kommer antagligen inte vara klart till imorrn, jag löser det på ett eller annat sätt. Ska se till att få lite mer gjort på det nu och sen blir det sussa för att orka med kemin.
-
Lots of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0