life is the creation of love

Heej,
Sista veckan innan sportlovet nu, bara lite kvar att kämpa sig igenom innan man äntligen kan njuta av ett snötäckt fjäll, skidor och snowboard. En kontrast från andra sidan jorden, därborta var det första skoldagen efter sommarlovet idag.. åh jag lider med min älskling. Han har åtminstone fått ara ledig ett oändligt antal veckor nu så han klarar sig nog finfint, hoppas jag.
-
För tillfället sitter jag med nosen framför både t:vn och datorn, samtidigt som jag har lite skolarbete på gång. Måste få ihop träningsplaneringen för mina tre offer innan torsdag, det klarar jag nog.. Och så är det såklart sista skolrushen med kemiprov och andra viktiga skoluppgifter som bara lärare kan utsätta oss små stackare för. Nej, sluta deppa börja peppa. Tack Unni för ditt fina ordspråk, kärlek till dig bästavän, du betyder mycket.
-
Fred ut, peeps.
I depend on you to kick me up if I can't find the way myself.

Kommentarer
Postat av: unni

2012-02-20 @ 21:43:23
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0