over and over again

Heej,
Jag är inte frisk, alltså är jag fortfarande sjuk. Gick till skolan idag åtminstone, men det bar hemåt efter halva dagen, orkade inte mer och när jag kom hem hade jag absolut ingen röst. Men man måste ju försöka och så är det skam att missa för mycket i skolan, inte roligt. Imorgon blir det antagligen ett till försök på att ta sig till skolan, har prov första lektionen så får se hur mycket jag orkar efter det..
-
På lördag är det födelsedagsfirande på G, jag är soon to be sjutton. Jag är fett spänd på vad dagen kommer att ge mig men ärligt talat så önskar jag mig inte särskiljt mycket, om man kunde få en medicin som botar allt skulle jag inte säga nej. Det finns ingen chans att jag vill känna mig som jag gör nu på min födelsedag, and that's that.
Ha det.
jag säger garanterat inte nej till en sånhär mysdräkt, onepiece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0