taking your first step

Tjenixen,
Inte mycket uppdatering de senaste dagarna eftersom det varit full rulle hela dagarna, skolan hjälper till att stapla böcker och uppgifter på hög och så kan man ju inte hoppa träningen. Tisdags blev det dubbla träningspass och styrkan under båda passen "have leaved me with pain" om man ska underskatta situationen lite, mina armar är knappast de starkaste i världen och smärtan runt revbenen dödar mig smått. Men utan smärta får man inte ut något av det, word på det.
-
Gårdagen var underbar, första gången på skidor i år. Järvsö med skolan var inget man blev besviken på och självklart var idrottsklassen kungarna i backarna. Inget att riktigt klaga på förutom en tidig morgon och sen kväll men det var et helt klart, speciellt när det finns underbara människor att dela glädjen med. Ren lycka i snön.
-
Dagens dårå, skolan som vanligt men när man dragit på sig halsont efter gårdagen blev det ingen springtur utan en hemma-och-ta-det-lugnt-kväll, inte så farligt skulle jag vilja säga.
Mys med stor kopp varm choklad och familjemedlemmar omkring mig står på schemat.
Fred, ut.
Järvsö stugby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0