the important ones

Godkväll,
Ytterligare en dag av sjukdom, soffsittande men faktiskt också läxläsande. Halsen vil bestämt inte bli bättre och mer hosta har det blivit, känns som om mina inre organ kommer upp ur munnen varje gång jag får för mig att hosta. Usch, inte roligt.
-
De senaste timmarna har det varit konstant skypedejtande med de människor som bosatt sig på andra sidan världen. De är allt bra de, jag saknar allihopa enormt mycket, det borde inte vara lagligt att skicka iväg personer som man bryr sig så mycket om! Så ni är medvetna om min åsikt. Men min nedräkning har börjat, det gjorde den för flera veckor sedan, det är exakt 55 dagar tills jag sitter på flygplatsen i Madrid och väntar på planet som ska ta mig till sydamerika. LYCKA.
Blir nog läggdags för min del snart,
Fred ut.
frihet, lycka, kärlek (2009).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0