you and me

Halloj,
Dagen har varit som alla andra söndagar, lång och lite smått tråkig sådär, men man har åtminstone fått lite skolarbete gjort. Egentligen tror jag att jag hade hoppats på ett samtal med min pojke men jag får kanske vänta tills någon anna dag.
-
Igår var det fest på gång hos en barndomsvän, ingen dricka-sig-full-och-stupa-fest utan en vuxenfest, en vara-sofistikerad-och-sitta-och-prata-med-vuxna-fest. Men det blev ändå toppen, folket var trevligt och vi var ett par ungdomar ändå, som för det mesta satt och drägglade över onaturligt goodlooking killar.
Det som står på schemat härnäst är egentligen bara att göra sig i ordning för sängen och så kanske mysa lite framför tv-skärmen.
Ha det.
the studio 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0