you make me happy.

glääääädje.
-
Det finns inte mycket mer att säga, min pokje har landat i vårt avlånga land och efter att jag varit flitig under första skoldagen kommer han hem till mig och jag hoppas på att vi kommer spendera all tid med mys, närhet och massa gos. Jag har saknat honom så himla mycket, tre månader har inte gått snabbt på något sätt!
-
Annat än beskedet att han äntligen lyckats komma hit så har det varit sista dagen på jullovet, inte mycket gjort annat än att titta på snowboardutrustning. För tillfället har jag bara ett par boots utan varken bräda elelr bindningar, lyckat skulle jag vilja säga..
-
Nu blir det antagligen till att göra en smaskig hallon-och-banan-smoothie samt film på kanal 3, grym sista kväll på lovet!
2009
Lots of love peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0