taking responsibility

Hej.
Kort skoldag idag. Gick bara de två första lektionerna så har varit hemma sedan tjugo i tolv typ.. helt okej sådär. Slutade förresten skolan innan min älskade pojkvän ens vaknat på andra sidan jorden, snacka om att han var avundsjuk. Nu ska jag snart iväg till kusinen som tagit studenten idag och därifrån ska jag direkt iväg till ridningen, fullt ös medvetslös. Inget överdrivet alls.
-
Resten av veckan är ledig, som vanligt under helgen.. jag har dock tre dagar längre helg, nästan. förutom en timmes skolbesök på tisdag slipper jag skolan fram tills torsdag nästa vecka. Sweet.
No more to tell, fred ut.

strike a pose for me baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0