du får göra vad du vill med mig

Morsning,
Musiken rusar igenom mig för tillfället, det är skönt att stänga allt annat ute ibland. Bara vara. Själv, ensam, lugn. Utan hysterik.
-
Stygnen har nu äntligen försvunnit från min rygg och om jag ska lita på min far är såret väldigt fint. Min kropp är duktig på sånthär tydligen.  Jag är snart påväg till ridningen, känr mig egentligen ganska slö.. slutade redan innan lunch idag, 12:10, så är typ utmattad av att inte göra nått. Stabilt.
-
Ikväll väntas en dejt med min Rickard då det inte blev nått i onsdags.. osjysst kille alltså, eller inte. Han är bäst. Bara 11 dagar tils jag är påväg till andra sidan jorden nu! LÄNTAR så SJUKT mycket.
Lev som du lär, fred.
sjukt längesen men än är hon min lilla gullegris. (2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0