en kniv i ryggen

Helo,
Halvdag i skolan och sen, som titeln säger, fick jag en kniv i ryggen när jag la mig på britsen och fick en leverfläck borttagen. Fem stygn har jag nu i ryggen, men de försvinner nästa fredag så inget man stör sig på i långa drag, men ett ärr kommer jag ha destolängre.. Kommer inte heller få träna på en vecka, vilket är lite surt nu när det börjat kännas så himla bra!
-
Idag är det pi-dagen, 3.14, alltså den 14:de under den 3:de månaden. Intresseklubben antecknar. Det är också tvåoch ett halvt år sedan jag och min underbara pojke hittade varandra och jag älskar honom så mycket att ord inte räcker till. Det finns ingen rättvisa här i världen, kärlek är alldeles för mäktig för en människas förstånd. En skype-dejt med honom väntas senare ikväll, jag längtar med hela min nu slitna kropp.
-
20 DAGAR TILLS PLANET LYFTER FRÅN ARLANDA, MOT CHILE.
Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0