greedy hearts full of darkness

Halo,
Första dagen på helgen är här, lyckan är enorm.. fast egentligen inte för att det är helg, utan för att det bara är 4, 4(!) dagar kvar tills jag är påväg till Chile! Till hjärtat mitt! Mitt livs kärlek! Det är den här helgen som ska bli avklarad och sen en enda skoldag och så off we go. Jag och mamsen.
-
Nog om det, jag har precis smaskat i mig en middag efter ridningen som faktiskt gick bra, även mycket mycket njutbart. Det blir en tidig fredag idag, som alla andra. Vilken festprisse jag är! Håll igång i livet.. Nej, men livet kommer bli bra de kommande två veckorna.
Believe, have faith and stand by your decisions. Think of that, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0