tearing out the worn heart

Tjo o tjim,
Dagen i ära blev det en hälsningsdebut, inget vanligt hej här inte. Idag har det hunnits med en hel del, ett läkarbesök, jag är något av en stamkund numera, såklart skolan och också lite läxläsning nu ikväll. Åh, duktiga jag. För tillfället väntar jag på att senaste avsnittet av top modell Sverige ska läggas ut på tv3play... Tidsfördrivet kommer antagligen bestå av romenanalysen vars första utkast ska vara klart på torsdag, självklart i sällskap med fin underbart och njutbart fin musik.
-
Ingen träning eftersom jag stött på komplikationer med ärret efter borttagningen av den förbaskade fläcken på ryggen.. Det har gått upp lite och blivit ett sår, therefore no streching in order not to rip it up anymore than i already have. Trots att livet blir kaos utan träningen tror jag att jag överlever.
-
En vecka kvar nu bara, Chile här kommer jag.
Heaps of love.
himla sant, himla bra, himla klokt.

Kommentarer
Postat av: Jassieofficial - En blogg för alla!

Kom in till mig & Lämna ett fotspår! :) Min blogg ligger på nummer 15 på topbloarea bland humorbloggar Kan vara nåt att spana in! ;D..

2012-03-28 @ 12:10:01
URL: http://jassieofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0