wishes denied and wishes granted

Tjenixen,
Livet rullar på, skolan går väl som den borde och resten spretar åt alla håll. Upp och ner, höger vänster, diagonalt, ja man vet nog aldrig var man har det riktigt braiga i livet, men man kan alltid göra så gott man kan och ge sig själv en chans att vara lycklig. Le.
-
Man önskar att man hade en sångröst, det vore faktiskt lite smått underbart. Jag har varit lite sådär förbjudet nyfiken och försökt mig på att spela in ett klipp med min sång. Inte en hit enligt mig, men värt ett försök. Ni kommer långt ifrån att någonsin få höra.
-
Tiden fortsätter  att gå och i fortsättnignen av denna dag blir det plugg inför prov och så väntas också en dejt med Rickard, mitt livs lilla pusselbit. Han skapar glädje, så bra människa och jag har sån tur att få ha honom som min alldeles egen.
Tare lungan nu, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0