a trouble filled mind

Hej.
Jag är inte som alla andra. Jag vill att tiden ska gå snabbare, att framtiden ska komma nu så jag kan slippa alla små besväroch bekymmer som gör så ont, och äntligen sluta undra. Det är nog min önskan, att livet löser sig och att jag gärna skulle vara lite äldre så jag kan bosätta mig med mannen jag älskar och kanske fundera på att skaffa små liv som springer runt och bara är lyckliga. Det vore underbart. Jag vill att allt ska bli lätt igen, utan att gå tillbaka i tiden.
-
Skolan rullade på som vanligt idag, biologi, engelska, träningslära och matte. Inget speciellt alls faktiskt, vi övade på Nationella på engelskan, fick tillbaka prov på träningsläran (hej A-barnet Lisa) och avslut med den mest simpla genomgången på matten någonsin. Easypiecey.
Come together and beat the negatives. Love.

jag kan inte beskriva hur jag känner för dig, men det är mycket känslor.
Tack för att du bryr dig och finns för min skull, jag älskar dig !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0