en sak i taget

Halloj.
Än så länge är jag inte road av dagens händelser. Det kan ju också vara för att dagen precis börjat.. Atm sitter jag och glor på det senaste avsnittet av Glee, höll på att storböla ett tag där. Det är lite fantastiskt faktiskt.
-
Under de tre skoldagarna har i stort sett inget hänt.. Vi har haft kemiprov, Engelska Nationella och Spanska Nationella, tre prov, ett varje dag, kan inte säga mer än att jag njöt. Det är välkommet att känna ironin. Igår så red jag också, som vanligt på fredagar, det kändes überbra och gick typ himla bra med, jag stolt över mig själv. Sedan var det Hockey-VM, Sverige mot Norge och såklart vann vi mot vårt grannland, they didn't stand a chance. GO SWEDEEN. Taggar inför kvällens match med Tjeckien som motstånd, kan bli lite svårare att vinna där men såklart håller man på grabbarna i tre kronor.
All love to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0