falling down memory lane

Hallooha.
Min pojkvän skrev ett enkelt litet hej på min facebook-vägg idag, det gör mig lycklig. Att så små och egentlligen väldigt obetydliga sakerna kan verkligen värma, det är riktigt fint. Så, dagens beskrivning lyder; friidrott på både träningsläran och idrotten, spenska nationella, lunch och till sist matte. Jag kom hem för lite mer än en timme sen och för tillfället sitter jag med tv:n på, med mobilen i handen och datorn är igång den med, obviously.
-
Ikväll står det ridning på schemat, och såklart tre kronors match mot ryssland, det är dags att kötta nu killar! Annars är min fredagskväll inget vidare fartfylld, jag hoppas på en riktigt god middag men man vet ju aldrig. Helgen är inte riktigt 100% planerad men på ett vis eller ett annat händer det nått på lördag kväll och det blir till att träna med Unni-flickan på dagen.
All my love, take care.

min älskling i det vackra valpariso, chile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0