holding onto all the highs

Hola.
Morgonrutin, skola, tränarjobb, ishockeymatch. Så har mina dagsuppgifter sett ut än så länge, kommer antagligen behöva lägga till sova lite senare också.  I skolan var jag kulturell och gjorde hörförståelse på spanskan, gick bättre än vad jag trott, så det var ju bra, innan det var det biologi och lunch. Sen var det matte och svenska som gällde, efteråt blev det stress hemåt för att kunna gå ombytt därifrån ner till IP. Det blev dock inte riktigt som jag tänkt mig när jag fick springa lite fram och tillbaka eftersom min hjärna bestämt sig för att glömma kvar planeringen. Träningen för de små gick ändå rätt bra, de är så bedårande söta så jag gillar det skarpt.
-
Atm är det hockey och VM som gäller, Sverige-Tyskland och än så länge leder grabbarna, kötta. Sista perioden börjar nu precis och jag är trollbunden framför tv:apparaten, ishockeyn och tre kronor fascinerar mig.
Återgår til verkligheten, fred ut.

begav mig till jobbet med fläta idag, imponerad av min egen skapelse.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fint det är med fläta :)

2012-05-11 @ 11:46:17
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0