logic and technology

Heej.
Idag har jag gått och blivit superteknisk och använder mobilen för att blogga. Ojojoj, inte dåligt va?
Tisdag. Idag har mer än halva min dag spenderats på Farsta IP, först med skolan för friidrottstävling, självklart vann min underbara klass rubbet, och jag kom själv över 1.35 på höjden och tog hem full pott på alla grenar jag körde, och det är jag lite sådär stolt över. Efter det så blev det hem och käka lunch med några flickor små och så bar det iväg till gullmars dör att ha lektion i en timme, inte värt någonstans men men.
-
Ikväll har det också varit träning men jag börjar få känningar i mina benhinnor efter allt hoppande på längden och höjden så jag fick ta det kolugnt.
Nu ska jag plugga träningslära till på torsdag...
Live your life as yourself and nobody else, love.

happy happy me.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0