nails painted red

Hej.
Söndag. Jag antar att det har varit en helt normal söndag.. egentlign skulle jag suttit  en bil halva dagen, på väg hem från skåne men nej. Det blev ingen resa nu i helgen över huvud taget, så ingen bilresa heller, istället har jag lyssnat på musik, läst lite texter för skolan och hjälpt till hemma med städningen.
-
Nu ska jag återgå till att njuta av musiken som högtalarna bredvif mig spelar och snart sätts tv:n på för mästarnas mästare! Ikväll vet vi vilka som är i semifinal... tagga!
Förretsen, Sverige ÄGER. Jag säger bara bra jobbat Loreen.
Kisses.

strike a pose for friendship, this is true emotions.

Kommentarer
Postat av: unni

pösss :D ♥ trodde dock att de va en kille innan ja såg att det va jag haha ;)

2012-05-27 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0