politely standing in line

Heeeeey.
Humöret är på topp efter en välbehövd långhelg. Jag tänkte att dagen i ära så skulle jag komma back on track med bloggningen, den har stått lite still ett tag nu. Långhelgen har varit fylld med aktiviteter dock så har inte dirket haft all tid i världen för att sätta mig ner vid datorn och uppdatera en massa. Nåväl, i fredags var det ridning först som vanligt, hoppning, lite frihetskänsla på det, och sen bar det av till Unni där friidrottsflocken hade bildat gänghäng. Stannade där i mer än ett dygn.. snacka om att dra nytta av hennes hus, men men, jag var ett gott sällskap (hoppas jag) och det skrattades febrilt hela dagen på lördan så nemas problemas.
-
I söndags.. då var det väl tänkt att jag skulle plugga. Men nej, träning med IF Linden och bara massa ta det lugnt-tid, en himla härlig dag faktskt. Måndagen spenderades efter smidda planer som gjorts upp dagen innan, först möte på IP ganska tidigt och så satte träningen igång. Sen var det fram med medtagen lunch och fika i form av jordgubbar, ballerina marängswiss och tigerkaka, det blev nog egentligen mes prat, chill och ätande men det gjorde vi oss ändå förtjänta av.
-
Idag har jag också tränat, en hel helg av träning = Lisa goes biff. Jag har idag också, faktiskt lyckats vara lite duktig och pluggat kemi, det är prov imorgon så manmåste ju vara lite flitig. I morse var det pluggtime utonhus i solen som föresten varit framme hela helgen och både varit dum och alldeles underbar. Jag har lyckats få lite färg, och inte bara brun om man säger så....! Nu är det ännu mer kemipluggande som gäller, ska bli expert på blyackumulatorer vetni.
Enjoy the small things in life, fred ut.
valborg var fint det med, fint sällskap mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0