something to remember

Heej.
De senaste dagarna har varit fyllda med fullt-upp-med-att-göra-saker. Bland annat har det varit träning, både som tränare och som adept, lite slumber party med Unni och igår var jag ute i mer än åtta timmar i sträck. If Linden var funtionärer på kraftmätningen så jag var där med Unni och vi höll i höjdhoppet, så enormt vuxet av oss. Dagen resulterade i att jag fick färg, och inte av det bruna slaget, på kinderna och benen var alldeles slut efter att jag stått upp hela dagen.. Men det var värt det, mysig dag med mysigt folk.
-
Jag har precis tittat klart på serien Greek, den är så enormt gullig och den patetiska sidan av mig tog över under det sista avsnittet och tårarna rann. Men vad gör man inte för en påhittad värld vars karaktärer inte ens vet att man existerar tots att man tycker att man känner dem bättre än någon annan?
Nu ska jag återgå till verkligheten, fred ut.

hur värt som helst att titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0