there is a light from above

Hej.
Helg och frihet, men jag är stel som en pinne. Min rygg plågar mig rejält men det kommer från något bra, gissar jag på, då jag hoppas på att smärtan är träningsvärk från först friidrotten i skoaln och sen ridningen på kvällen igår. Jag tror på det åtminstone och är tillbaka till träningen imorgon som vanligt.. får ta och träna bort smärtan tror jag.
-
Det har varit och är lördag idag. Vi fick finbesök i form av Anna, Rickards mamma, som kommit hit för att jobba en vecka och idag skulle tillbaka till Chileland. Riktigt avundsjuk är jag på henne som får ha en sådan perfekt person så nära hela tiden. Men men, man ska inte klaga, om ett par veckor får jag träffa min underbara älskling igen.
-
Jag kom precis tillbaka från Regina nu, det var lite smått firande för henne med ett gäng folk eftersom hon fyller år idag. Stor tjej, men inte riktigt lika stor som mig. Det var en trevlig liten tillställning, inget stort alls men trevligt att träffa både nytt och gammalt folk.
Ha det, love to you all.

det är ett charmtroll som fyller år idag.

Kommentarer
Postat av: Regina

Gud vad snygg jag är ibland! Du är så himla fin Lisa, tack för att du kom! <3

2012-05-13 @ 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0